Instrumentalhold

Vi tilbyder holdundervisning på enkelte af vores instrumenter. Her kan du finde en oversigt.

Instrumentalhold

På basun/tuba hold kan du spille sammen med andre messingelever. Det er både skægt, udfordrende og udviklende at spille sammen med andre i den samme instrumentgruppe, og allerede efter cirka 1 måned kan du starte i begynderorkestret: Nodespirerne.

Underviser: Alex Nielsen

På klarinethold kan du spille sammen med andre klarinetelever. Det er både skægt, udfordrende og udviklende at spille sammen med andre på det samme instrument, og allerede efter cirka 1 måned kan du starte i begynderorkestret: Nodespirerne.

Underviser: Astrid Anne Severinsen

Hvis du vil prøve at spille trompet med nogle andre, er dette måske et tilbud for dig. Undervisningen foregår som holdundervisning og allerede efter 1 måneds undervisning kan du starte i begynderorkesteret Nodespirerne som øver hver mandag på musikskolen i Greve.

Alder

1.-2. klasse

Underviser

Rasmus Kjærsgaard

Undervisningssted

Greve Privatskole eller Musikskolen

Hvis du vil prøve at spille fløjte med nogle andre, er dette måske et tilbud for dig. Undervisningen foregår som holdundervisning og allerede efter 1 måneds undervisning kan du starte i begynderorkesteret Nodespirerne som øver hver mandag på musikskolen i Greve.

Alder

1.-2. klasse

Undervisningssted

Greve Privatskole eller Musikskolen

Undervisningsdag

Mandage

På saxofonhold kan du spille sammen med andre saxofonelever. Det er både skægt, udfordrende og udviklende at spille sammen med andre på det samme instrument, og allerede efter cirka 1 måned kan du starte i begynderorkestret: Nodespirerne.

Underviser: Hanne Riberholt

På fagothold kan du spille sammen med andre fagotelever. Det er både skægt, udfordrende og udviklende at spille sammen med andre på det samme instrument, og allerede efter cirka 1 måned kan du starte i begynderorkestret: Nodespirerne.

Underviser: Sofie Enstrøm

Hvis du vil prøve at spille cello med nogle andre, er dette måske et tilbud for dig. Undervisningen foregår som holdundervisning og allerede efter 1 måneds undervisning kan du starte i begynderorkesteret Rødderne som øver hver torsdag på musikskolen i Greve.

Sidst opdateret: 2. november 2023

Greve Kultur-Base